Specialist în Sisteme de management al Calității conform ISO 9001:2015
Standardul ISO 9001 specifică cerințele generale pentru dezvoltarea, implementarea și îmbunătățirea sistemelor de management al calitații, în scopul de a satisface cerințele clienților. Acest standard se bazează pe o serie de principii de management al calității, un puternic accent pus de client, motivația și implicarea managementului de vârf, abordarea pe bază de procese și îmbunătățirea continuă.
Beneficii:
- Competența de Specialist în Sisteme de management al Calității conform ISO 9001:2015
- Munca în echipă
- Competența pentru Implementarea, menținerea și îmbunătățirea Sistemului de Management al Calității
- Perfecționarea profesională
- Planificarea auditului
- Analiza preliminară a informațiilor documentate
- Completarea documentelor de lucru
Tematici abordate:
- Principiile managementului calității
- Prezentarea familiei de standarde ISO în managementul calităţii
- Prezentarea cerințelor standardului ISO 9001:2015 – Sistemul de management al calităţii. Cerinţe
- Modul de elaborare al unui sistem de management al calităţii
- Documentarea unui Sistem de Management al Calităţii
- Pregatirea unui Sistem de Management al Calităţii pentru certificare
Durata:
2 zile
Target Group:
- Leadership
- Responsabili cu sistemul de management al calității
- Personal implicat în implementarea sistemului de management al calității cu competență de auditor ISO 9001
Forme de evaluare:
Probă scrisă: Chestionare de tip grilă
Participanţilor care promovează examenul li se acordă certificate (în format electronic) eliberate de DEKRA Certification.