Riscuri ce pot afecta o organizatie

Scopul workshopului:

  • Utilizarea principiilor de managementul riscurilor ca instrument de management.
  • Implemenatrea procesului de gestionare a riscurilor ca o componentă integrată a sistemului de management.
  • Cunoasterea modalitatilor de identificare si masurare a riscului

Obiective:

La finalul workshopului cursantul să :
  • cunoască terminologia specifica şi a principiilor de management al riscului;
  • aplice cunoștințele accumulate.
  • poată identifica și defini risculul, cauza, consecința;
  • selecteze opțiunile adecvate de tratare a riscului,

Tematici abordate:

  • Prezentarea cerintelor din ISO 31000: 2018;
  • Proiectarea și implementarea unui proces al managementului riscului;
  • Tipologia si caracteristicile riscurilor; Riscuri ale afacerii – Gandirea bazata pe risc pentru a raspunde cerintele de business;
  • Gandirea bazata pe risc in acord cu cerintele din standardele pentru sistemele de management;
  • Cunoștințe privind inregistrarea procesului de management al riscului
  • Studii de caz/Exerciții

Metodologie:

  • Prezentare
  • Dezbatere
  • Exerciții de grup

Durata:

16 h

Target Group:

Persoanelor care care doresc sa minimizeze riscurile la care este supusă organizația, cum ar fi, dar fară a se limita:
  • Managerilor;
  • Reprezentanți ai managementului;
  • Persoanelor care au responsabilități în dezvoltarea și menținerea sistemelor de management;
  • Personalului responsabil pentru dezvoltarea politicilor de management al riscului în cadrul organizației;
  • Consultanților de sistem de management;
  • Auditorilor de sistem de management;
  • Responsabililor de proces;
  • Auditorilor;
  • Altor părți interesate (angajatori, agenți economici, serviciilor externe, interne de prevenire/protecție și consultanților de specialitate)