Centru de relații cu clienții auto
Crearea unei călătorii excepționale pentru clienții din industria auto
În peisajul actual al industriei auto, asigurarea unei experiențe pozitive pentru clienți este cheia succesului. Expertiza noastră în activitățile din domeniul auto și parteneriatele fructuoase cu liderii din industrie ne-au permis să dezvoltăm o suită de servicii de relații cu clienții și o metodologie dovedită pentru a ajuta producătorii și dealerii să atragă și să păstreze clienții.
Înțelegerea modului de armonizare a eforturilor dintre producători și rețelele de dealeri în ceea ce privește modelarea călătoriei clientului în domeniul auto este complexă, mai ales pe măsură ce piețele continuă să se transforme.
Ne bazăm pe experiența noastră vastă în industria auto și pe expertiza personalului nostru talentat și avizat pentru a-i ajuta pe producători și pe dealeri să se conecteze cu clienții încă de la începutul procesului de cumpărare.
Îi ajutăm pe clienții noștri să efectueze analize pentru a identifica oportunitățile, să planifice și să elaboreze bugete, să conceapă inițiative, să implementeze planuri, să gestioneze lead-urile și să monitorizeze rezultatele - toate acestea cu scopul de a asigura satisfacția și loialitatea clienților.