Auditor intern al Sistemului de Management al Serviciilor ISO 20000:2018
Scopul trainingului:
- Dezvoltarea aptitudinilor și cunoștințelor în domeniul auditului
- Dobândirea calității de auditor al sistemului de management al serviciilor
- Aplicarea cunoștințelor dobândite în studiile de caz.
Obiective:
La finalul cursului cursantul să :
- cunoască scopul, domeniul de aplicare și cerințele standardului față de care se efectueză auditul;
- fie capabil să pregătească și să efectueze un audit (planificare audituri, culegere şi analiză a dovezilor de audit, evaluare a sistemului de management al serviciilor sau a elementelor sistemului de management în raport cu criteriile de audit, raportarea rezultatelor auditului).
- să fie capabil să analizeze și să raporteze ce a constat în urma efectuarii auditului.
Tematici abordate:
- Prezentarea procesului de audit, respective a standardului ISO 19011:2018
- Riscurile procesului de audit; documentația procesului de audit (plan audit, program audit, Raport de neconformitate, raport de audit)
- Pregătirea, derularea, documentarea auditului;
- Tehnici de audit, prelucrarea informaţiilor;
- Monitorizarea performantei auditului si a aplicarii programului de audit
- Prezentarea Standardului ISO 20000-1:2018
- Studii de caz/Exerciții
Metodologie:
- Prezentare
- Dezbatere
- Exerciții de grup
Durata:
5 zile
Target Group:
- Consultanților sistemelor de management, auditorilor de sistem de management,
- persoanelor care au responsabilități în dezvoltarea și menținerea sistemelor de management, reprezentanții ai managementului managerilor.
- Persoanele desemnate cu efectuarea auditului intern/extern pe sistem de management al serviciilor;
De asemenea, cursul este util și altor persoane interesate (angajatori, agenților economici, serviciilor externe și interne de prevenire și protecție și consultanților de specialitate) care doresc evaluarea sistemului de management al serviciilor